Autor |
Wiadomość |
Kabel |
Wysłany: Nie 21:54, 13 Lis 2005 Temat postu: |
|
lol widze że ten temat jest owocny a tak
przy okazji ten emotikon cholernie mi sie spodobał |
|
|
asd |
Wysłany: Nie 19:57, 13 Lis 2005 Temat postu: |
|
dla mie tak |
|
|
sirmisiek |
Wysłany: Nie 19:21, 13 Lis 2005 Temat postu: |
|
Max zapłaty za odkrycie to koło 6500 frurozinu z tego co wiem , dla niektórych to trochę drogo |
|
|
Merrox |
Wysłany: Wto 20:39, 08 Lis 2005 Temat postu: |
|
raz na tydzień można odkryć jeden system. To znowu nie taki duzy koszt w skali tygodniowej |
|
|
Darth Damian |
Wysłany: Wto 20:15, 08 Lis 2005 Temat postu: |
|
Handel to handel, pozostaje się targować. Postanowienia koalicji zostały zawarte i nalezy ich przestrzegać. Co do odkrywania tych systemów to nie kaze nikomu odkrywać natychmiast systemów wszystkich naszych członków. Róbcie to w miarę możliwości. Bo faktem jest że na to potrzeba czasu skoro czasami na jednego kolege potrzeba wydać 5000 frurozinu. Odkrywajcie w miarę możliwości... |
|
|
Merrox |
Wysłany: Wto 20:00, 08 Lis 2005 Temat postu: |
|
Odkrycie systemu to koszt jednorazowy, raz się odkrywa i koniec. Odkrycie systemu w nie swojej galaktyce to kosz od 2000 do (tego nie wiem, ale sprawdzę) a wypadało by żeby mieć odkryte systemy współgraczy. Zostaje bez zmian chyba że Imperator rozkaże.
Przesył okrętów na koszt kupującego. 100% kosztów |
|
|
asd |
Wysłany: Wto 18:56, 08 Lis 2005 Temat postu: |
|
jezeli mam placic za odkrycie systamu musi mi sie opłaccic proponuje zeby kupujący ze sprzedającym zawierali pakt ze on mu dostarczy kilka statków na raz np 3 . wtedu mu sie opłaci odkrycie stystemu .......... koniec |
|
|
asd |
Wysłany: Wto 18:53, 08 Lis 2005 Temat postu: |
|
no dobra więc wszyscy co sprzedają statki doliczą sobie koszty odkrycia systemu ja proponuje zeby tekoszty podzielic tak 75 % kupujacy 25 % sprzedający lub 50 50 . jeszcze jedno skoąt mam y wiedziec ze ktos mnie doliczy sobie "wat" za przelot za duzo proponuje zeby podawac cene statku zaządzoną przes sprzedającego i dopisac koszty odkrycia jak kupującemu nie bądzie pasowac sam moze sobie odkryc system a i co z paliwem kto płaci za dolot statku |
|
|
Merrox |
Wysłany: Wto 18:26, 08 Lis 2005 Temat postu: |
|
osoba która kupuje płaci za przesłanie okrętu a osoba sprzedająca płaci koszty odkrycia układu kupującego (ponieważ jest to koszt jednorazowy). Ta zasada bedze obowiązywać tylko wewnątrz koalicji. Handel z innymi sojuszami tak jak sprzedający sobie życzy |
|
|
sirmisiek |
Wysłany: Wto 14:57, 08 Lis 2005 Temat postu: |
|
Może tak jak napisał Merrox będzie prościej. |
|
|
Darth Damian |
Wysłany: Wto 0:44, 08 Lis 2005 Temat postu: |
|
Bardzo dobrze. U nas handel będzie odbywał się za pośrednictwem Ministra Handlu i Gospodarki i to do niego będzie się kierowac tego typu rzeczy. Jedynie dziwi mnie ten punkt o odkrywaniu systemów przed sprzedających. Wytłumaczę to na prostym przykładzie: czy gdy chcemy coś kupić to czy sklep przychodzi do nas (jakby co to mówię tu o XXI wieku, bez żadnych domokrążców i tego typu rzeczy). Według mnie to to powinno działać w przeciwną stronę. To kupujący powinien odkrywać system sprzedającego, bo może wtedy sprzedający miałby większe zyski a tak to musi zapłacić jeszcze za "dojazd". Ale skoro tak wynegocjowano to tak musi być. Już się nie czepiam. Gratuluje bardzo dobrze zawartej koalicji Archmasterze Merrox. |
|
|
Merrox |
Wysłany: Pon 22:40, 07 Lis 2005 Temat postu: Porozumienie koalicyjne |
|
Zasady koalicji
wszystkie punkty zostały ustalone wspólnie wraz z przedstawicielem sojusz ATOM
Handel:
1) Przelicznik- przelicznik ten obowiązuje dla wszystkich ofert handlu miedzy sojuszami koalicji.
-12,10,8,8,9,1
2) Handel okrętami:
- cena produkcji z setek zaokrąglona do góry do pełnych setek np. kosztuje 1250 surowca zaokrągla sie 1300, można wprowadzać dodatkowe dopłaty ale trzeba uprzedzić o tym w ofercie. Ceny jednakowe dla obydwu sojuszy.
- handlu za pośrednictwem przedstawiciela sojuszu i do niego zgłaszać wszystkie skargi oraz reklamacje.
- za odkrycie systemu płaci produkujący okręt
- 100% kosztów przesyłki płaci odbiorca.
Rada:
1) 4 osobowa po 2 na sojusz
2) Rade zwołuje jedna ze stron w pilnych sprawach. 1 członek sojusz który zwołał rade prowadzi ją. Sojusz który zwołuje rade wybiera miejsce czas i sposób prowadzenia rozmów.
Wojna
1) Decyzje o rozpoczęciu wojny podejmuje rada koalicji
2) Akcje przeciw piratom kosmicznym (nie zrzeszonych w żadnym sojuszu) nie trzeba zgłaszać radze - koalicjanci mogą zawsze liczyć na pomoc w takich akcjach
3) atak piratów kosmicznych (zrzeszonych w jakimś sojuszu) jest traktowany jako atak sojusz tego pirata i może być przyczyną wypowiedzenia wojny. (w tej sytuacji jest obowiązkiem powiadomienie rady)
wymiana inf.
1) Wymian koordynatami wszystkich graczy wszystkich sojuszy należących do koalicji
2) Koordynaty dostępne tylko Radze Najwyższej w dziale niedostępnym ale ludzi z poza Rady (raczej nie udostępniane graczom z poza rady chyba po sensownej argumentacji)
NAZWA KOALICJI
AR-A |
|
|