® Sojusz Astral Republic ®
...:::To Co Nas Łączy To Chęc Podbicia Całej Galaktyki:::...
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum ® Sojusz Astral Republic ® Strona Główna
->
Klątwa Vollmerów
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
X-wars.pl
----------------
Sprawy ogólne
Dyplomacja
Regulamin
Rekrutacja
Sprawy sojuszu
----------------
Ustawy
Najwyższa Rada
Dyplomacja
Uwagi graczy
Koalicja
G5
Forum handlowe
----------------
Handel międzysojuszniczy
X-wars.com
----------------
Rekrutacja
Inne
----------------
Offtopic
RPG
----------------
Apokalipsa
Jądro Ciemności
Klątwa Vollmerów
Hobby
----------------
Komputery
Polityka
Motoryzacja
Historia
Sport
Japonia
Literatura
Muzyka i film
GSM
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Masakrator_pl
Wysłany: Nie 17:40, 08 Sty 2006
Temat postu:
Ogólne Informacje
Imię: Brian
Nazwisko: Solo
Rasa: Człowiek
Profesja: Pilot
Ilpść pozostałych pkt. doświadczenia: 0
Wiek: 27
Waga: 85
Wzrost: 187
Kolor oczu: Szaro-niebieskie
Włosy: Czarne
Opis wyglądu: Przystojny człowiek o opanowanych rysach twarzy. Sądząc po sposobie poruszania się, jest to osoba pewna siebie i odważna.
Opis Charakteru:
1. Podchodzi do ciebie żebrak jednak nie wyglądający na pijaka i prosi o pare kredytów, co robisz?
Jeżeli mam przy sobie trochę kredytów i nie głoduję, to dam mu 5-10 kredytów.
2. W wąskiej uliczce atakuje cie 2 młodych chuliganów, co robisz?
Najpierw gadam cokolwiek, aby przedłużyć i stępić ich czujność, a potem rzucam się na nich.
3. Twój kolega jest przywiązany do bomby, masz możliwość ucieczki z pola rażenia ale tylko jak zaczniesz uciekać natychmiast, co robisz?
Odcinam go od niej, a potem chodu!
możesz oczywiście tak zrobić ale jest ryzyko że nie zdążysz uciec, tak dla informacji innych graczy
4. Jadąc przez opuszczone miasto nagle widzisz blokade i pare osób dających wyraźnie do zrozumienia żebyś zatrzymał się, masz miejsce na ominięcie blokady po chodniku ale tam są przechodnie.
Zatrzymuję się. Jeśli coś potoczy się nie po mojej myśli zaraz zrobię coś nieprzewidzianego i walczę albo uciekam(zależy od liczebności przeciwnika i jego intencji)
Statystyki
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Szybkość: 2
Zwinność: 2
Inteligenncja: 1
Siła umsłu: 0
Charyzma: 0
HP: 350
PSI: 150
Udźwig: 180
Szybkość pruszania się: 15 km/h
Umiejętności
Skradanie się: 30%
Otwieranie zamków: 40%
Pilotowanie statków kosmicznych: 40%
Ekwipunek
Broń: pistolet plazmowy TECH 3, nóż, 2x granat dymny, karabin plazmowy K-TECH 1
Kombinezon: czarna, rozpinana koszulo-bluza z kieszeniami i beżowymi elementami
Spodnie: czarne
Koszula: biały T-shirt
Buty: wygodne, czarne z wysoką cholewką
Rękawice: ze skóry dewbacka
Czapka: czapka mechanika
Inne: czarny pas ze srebrną sprzączką i brązowa kabura, komunikator, scyzoryk wielofunkcyjny, plecak.
Odporności
Na temperature: 20
Na trucizne: 10
Na środki odużające: 20
Na PSIonike: 30
Na zmęczenie: 20
Bronie
Pistolety
szybkość: 5
mechanika: 10
celność: 5
Karabiny
szybkość: 5
mechanika: 10
celność: 5
Broń ciężka
szybkość: 5
mechanika: 10
celność: 5
Broń biała
szybkość: 5
technika: 5
siła: 5
Broń snajperska
szybkość: 5
mechanika: 10
celność: 5
Specjalne
Rajdowiec (1)
NazgulKing
Wysłany: Sob 13:55, 07 Sty 2006
Temat postu:
Spowodu jak narazie braku uzbrojenia nie piszcie go w kartach, uzupełnicie tę część jak już ekwipunek będzie gotowy.
NazgulKing
Wysłany: Czw 19:33, 05 Sty 2006
Temat postu:
sirmisiek, masz nie tą kartę -_-' do uzupełnienia jest to (jest to zapożyczone ze shematu na forum kturego adres już podałem!):
Uzupełniacie tylko tekst napisany
kursywą
. Tekst
pomarańczowy
jest pomocniczy i możecie go usunąć.
Ogólne Informacje
Imię:
imię
Nazwisko:
nazwisko
Rasa:
rasa
po dokładniejsze informacje patrz forum rasy
Profesja:
profesja
po dokładniejsze informacje patrz forum profesje
Ilpść pozostałych pkt. doświadczenia: 0
Wiek:
wiek, zgodny z rasą
Waga:
waga, zgodna z rasą
Wzrost:
wzrost, zgodny z rasą
Kolor oczu:
kolor oczu
Włosy:
wygląd (kolor, fryzura) włosów
Opis wyglądu:
opis wyglądu
Opis Charakteru:
tutaj napiszcie co wasza postać by zrobiła gdyby znalazła się w następujących sytuacjach:
1. Podchodzi do ciebie żebrak jednak nie wyglądający na pijaka i prosi o pare kredytów, co robisz?
2. W wąskiej uliczce atakuje cie 2 młodych chuliganów, co robisz?
3. Twój kolega jest przywiązany do bomby, masz możliwość ucieczki z pola rażnia ale tylko jak zaczniesz uciekać natychmiast, co robisz?
4. Jadąc przez opuszczone miasto nagle widzisz blokade i pare osóbdających wyraźnie do zrozumienia żebyś zatrzymał się, masz miejsce na ominięcie blokady po chodniku ale tam są przechodnie.
Statystyki
masz do rozdania 5 pkt. NIE DODAWAJ EWENTUALNYCH BONUSÓW Z RASY I PROFESJI! Ja to zrobie.
Siła:
x
Wytrzymałość:
x
Szybkość:
x
Zwinność:
x
Inteligenncja:
x
Siła umsłu:
x
Charyzma:
x
bonusy jakie dają odpowiednie statystyki:
-siła-siła fizyczna bochatera; jeżeli +1 siły to +50 HP i +80 udźwig i +5 do siły broni białej.
-wytrzymałość-ogólna wytrzymałość fizyczna bochatera; jeżeli +1 wytrzymałości to +100 HP i +5 wytrzymałości do wszystkich odporności, oprucz odporności PSI.
-szybkość-szybkość pouszania się bochatera; jeżeli +1 szybkości to +5 km/h i +5 do szybkości każdej broni.
-zwinność-umiejętności manualne bohatera; jeżeli +1 zwinności to +5 do mechaniki, techniki i celności każdej broni.
-inteligencja-wiedza posiadana przez bohatera; jeżeli +1 inteligencji to +50 PSI i +5 do mechaniki każdej broni.
-siła umysłu-siła umysłu bochatera, w tym jego wytrzymałość psychiczna; jeżeli +1 siły umysłu to +10 pkt do potencjału PSI i +10 do odporności PSI.
-charyzma-umiejętność prezentacji bochatera;leprzy kontakt z NPC-tami.
Umiejętności
Masz do rozdania 100 % ale początkowy (na początku gry) procent każdej umiejętności to 70 %, więc muszą być conajmniej dwie umiejętności. NIE DODAWAJ EWENTUALNYCH BONUSÓW Z RASY I PROFESJI! Ja to zrobie.
umiejętność
: x%
umiejętność2
: x%
Ekwipunek
Tutaj wpisz ekwipunek swojej postaci. Pamiętaj, żeby nie ładować na niej samych najleprzych broni. Daj jej tyle ile powinna mieć zważywszy na to kim jest (zawsze moge poprawić jeżeli ekwipunek będzie z dobry).
Broń:
coś tam
Kombinezon:
coś tam
Spodnie:
coś tam
Koszula:
coś tam
Buty:
coś tam
Rękawice:
coś tam
Czapka:
coś tam
Inne:
coś tam
Odporności
Dodaj 50 pkt do odpowiednich odporności. NIE DODAWAJ EWENTUALNYCH BONUSÓW Z RASY I PROFESJI I STATYSTYK! Ja to zrobie.
Na temperature:
x
Na trucizne:
x
Na środki odużające:
x
Na PSIonike:
x
Na zmęczenie:
x
Specjalne
Jedna, podstawowa umiejętność specjalna twojej postaci zgodna z profesją.
sirmisiek
Wysłany: Czw 16:38, 05 Sty 2006
Temat postu:
u mnie teraz się spieszy jest 15.38 a tam chyba 16.39
sirmisiek
Wysłany: Czw 16:37, 05 Sty 2006
Temat postu:
KARTA POSTACI
Ogólne:
Imię: Aragorn
Nazwisko: Elendil
Rasa: Ludzie
Profesja: Szturmowiec
HP: 500
PSI: 150
Udźwig: 260
WYGLĄD
Wiek: 30 lat
Wzrost: 180 cm
Waga: 85 kg
Kolor oczu: Niebieskie
Włosy: Ciemny brąz
Opis: zwykły ludź
Krótkie brązowe włosy, niebieskie oczy, średniego wzrostu, o średniej wadze
Ubrany w strój Imperium ziemskiego
Statystyki
Siła: 2
Wytrzymałość: 2
Szybkość: 1
Zwinność: 1
Inteligencja: 1
Siła umysłu: 1
Charyzma: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieganie po ścianach: 20%
Szybkie przeładowanie broni: 30%
Omijanie kuli: 40%
Wysokie skoki: 10%
BROŃ
Karabiny szturmowe:
Celność: 20%
Szybkość: 15%
Mechanika: 10%
Miecze
Celność: 10%
Szybkość: 10%
Mechanika: 10%
Reszte dokończe ale muszę iść
NazgulKing
Wysłany: Pon 22:12, 02 Sty 2006
Temat postu:
Oki już chyba możecie wysyłać karty
z tąd bieżcie wszystkie potrzebne żeczy:
http://www.klatwavollmerowrpg.fora.pl/index.php
ale oczywiscie sama gra vedzie na tym forum
Wasza drużyna potrzbuje kogoś do pilotarzu i kogoś do nawigacji
PS: jak nazaie szefem jest ASD bo tylko on sie zgłosił na to stanowisko
Merrox
Wysłany: Pon 0:29, 02 Sty 2006
Temat postu:
Sprawdzam.
EDIT
Rzeczywiście spuźnia się o godzine. Pisze tego posta o 11.29 PM
Masakrator_pl
Wysłany: Nie 20:07, 01 Sty 2006
Temat postu:
Mi się zdaje, czy na forum jest pokręcona godzina?
Masakrator_pl
Wysłany: Nie 20:05, 01 Sty 2006
Temat postu:
Tak czy siak - mam juz ogólny zarys postaci.
NazgulKing
Wysłany: Nie 19:47, 01 Sty 2006
Temat postu:
Jeszcze nie ma gry i ta karta postaci jestt nieważna już, nastąpiły zmiany. Niedługo powinno być już prawie wszystko....
Masakrator_pl
Wysłany: Nie 18:57, 01 Sty 2006
Temat postu:
KARTA POSTACI
Ogólne
Imię: Brian
Nazwisko: Solo
Rasa: Człowiek
Profesja: Pilot
HP: 350
PSI: 250
Udźwig: 180
Wygląd
Wiek: 27 lat
Wzrost: 185 cm
Waga: 80 kg
Kolor oczu: Niebiesko-szare
Włosy: czarne
Opis: Równy gość zajmujący się pilotażem i przemytem. To kosmiczny zawadiaka(ktoś na kształt Han’a Solo z Gwiezdnych Wojen), ubrany w czarno- beżową bluzo-koszulę i czarne spodnie z pasem ze stalową sprzączką. Na prawym udzie znajduje się kabura.
Statystyki
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Szybkość 2
Zwinność: 2
Inteligencja: 2
Siła umysłu: 0
Charyzma 1
Umiejętności do rozdania 100%, ale muszą być przynajmniej dwie umiejętności. Wybór dowolny te tutaj to tylko przykład
Pilotarz – 65%
Otwieranie – 15%
Naprawa – 20%
Broń oprucz punktów ze statystyk do rozdania dodatkowe 50
Pistolety
Celność: 25
Szybkość: 10
Mechanika: 15
Karabiny szturmowe
Celność: 15
Szybkość: 5
Mechanika: 5
Noże/Sztylety
Siła: 5
Szybkość: 10
Technika: 5
Ekwipunek
Broń/Bronie: ciężki pistolet blasterowy BlasTech DL-44, karabin blasterowy BlasTech E-11, wibronóż(gdybyś chciał wiedzieć szczegóły o tych broniach to pytaj śmiało)
Spodnie: czarne
Koszula: czarno-beżowa(patrz opis)
Buty: czarne
Rękawice: ze skóry dewbacka
Czapka: brak
Inne: pas i kabura oraz plecako-torba i pakiet medyczny
Odporność na oprucz punktów ze statystyk do rozdania dodatkowe 50
Temperature: 20
Trucizne:20
Środki odużające: 20alkochol, leki itp.
PSIonike: 30
Masakrator_pl
Wysłany: Nie 18:22, 01 Sty 2006
Temat postu:
Mi to kropka w kropkę wygląda jak Galactic Civilizations, no ale cóż...
I tak będę w to grał, więc nie będę narzekał
NazgulKing
Wysłany: Pią 19:35, 09 Gru 2005
Temat postu:
Nie zabardzo nam D&D ale Psychowojownik może być (pod inną nazwą sie rozumie
) poczekam aż napiszesz na forum apokalipsy
a co do innych żeczy to też ma swoje forum na podstawie twojego
www.klatwavollmerowrpg.fora.pl
Leonidar
Wysłany: Pią 19:01, 09 Gru 2005
Temat postu:
NazgulKing-interesujesz sie D&D? Bo tam tez jest Psion (i Psychowojownik)
Merrox
Wysłany: Pon 19:35, 28 Lis 2005
Temat postu:
aha wieć zmieniam umiejętności.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin