® Sojusz Astral Republic ®
...:::To Co Nas Łączy To Chęc Podbicia Całej Galaktyki:::...
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum ® Sojusz Astral Republic ® Strona Główna
->
Apokalipsa
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
X-wars.pl
----------------
Sprawy ogólne
Dyplomacja
Regulamin
Rekrutacja
Sprawy sojuszu
----------------
Ustawy
Najwyższa Rada
Dyplomacja
Uwagi graczy
Koalicja
G5
Forum handlowe
----------------
Handel międzysojuszniczy
X-wars.com
----------------
Rekrutacja
Inne
----------------
Offtopic
RPG
----------------
Apokalipsa
Jądro Ciemności
Klątwa Vollmerów
Hobby
----------------
Komputery
Polityka
Motoryzacja
Historia
Sport
Japonia
Literatura
Muzyka i film
GSM
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Leonidar
Wysłany: Pią 18:56, 18 Lis 2005
Temat postu: Co to jest "Apokalipsa"?
Swiat inny niz dnd, poniewaz tam byly plany, tzn. swiaty rozdzielone magicznymi sferami, a tu prawie wszystko jest na jednej plaszczyznie; rozni sie od dnd tez tym, ze tu nie kazdy moze latac, ale kazda profesja moze uzywac magii (oczywiscie Mag i Kaplan maja najwiekszy wybor czarow, a inne profesje nie maja np. czaru "latanie", tylko czary wspomagajace w walce). Dodatkowo postanowilem wprowadzic kilka ras z WP, np. Balrogi. Swiat niewatpliwie bedzie wtrakcie gry ulegac zmianom, ale nie beda to wielkie zmiany. Poki co jest ponad 150 czarow dla Kaplana i Maga, wiec nie beda sie nudzic
bron tez bedzie roznorodna, a potwory jeszcze nie wiem
Postacie uzywajce magii musza odnawiac Karme poprzez Rytual Karmiczny. Trwa on godzine i potrzebuje 50 pkt zmeczenia. Potwory sa magiczne i nie magiczne, a talenty wybiera sie w specjalnych szkolach lub u trenerow. Pieniadze nie sypiac sie tu calymi worami, tylko skromnymi sakiewkami. Spoleczenstwo jest biedne. Nie podjecie wyzwania na pojedynek jest prawie strata honoru, a wygranie go jest mala pomoca w kontaktach z ludzmi. Wygranie Igrzysk jest czynem chwalebnym i dochodowym. Bogowie ze soba walcza, wiec bedac zwolennikiem jednego jest sie wrogiem drugiego.Dzieki modlitwom mozna wiele zyskac. To powinno na poczatek wystarczyc
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin