Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NazgulKing
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro 18:17, 23 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Szukam i szukam (i w pamięci i w biurku) i nic znaleść nie moge :/ może faktycznie do II ŚW trudno coś wymyślić :/ ale mam to:
jak będziecie chcieli to może to?? Jeżeli Merrox pozwoli bo to w końcu jego kolejka była.....
Jeszcze nie jest dokończone ale jak chcecie do zobaczcie
Te kartę wypełniacie zgodnie z danymi poniżej. Rzeczy wpisane kursywą zamieniacie, są to wartości przykładowe. Rzeczy podkreślonych nie piszcie. Są to wyjaśnienia lub podpowiedzi.
KARTA POSTACI
Ogólne
Imię: Jan
Nazwisko: Kowalski
Rasa: Człowiek dokładniejsze dane na temat ras pod kartą postaci
Profesja: Szturmowiec dokładniejsze dane na temat profesji pod kartą postaci
HP: 350 100 podstawowe + 50 za każdy pkt. siły + 100 za każdy pkt. wytrzymałości czyli 200 (100+50+200=350)
PSI: 250 50 podstawowe + 100 za każdy pkt. inteligencji czyli 200 (50+200=250)
Udźwig: 180 100 podstawowe + 80 za każdy ptk. siły (100+80=180)
Wygląd
Wiek: 50 lat
Wzrost: 180 cm
Waga: 70 kg
Kolor oczu: Niebieskie
Włosy: Ciemny brąz
Opis: Dokładny opis wyglądu postaci, może być również jego charakterystyka.
Statystyki dokładniejszy opis pod kartą postaci, oprucz bonusów rasowych do rozdania 5 pkt.
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Szybkość 1
Zwinność: 1
Inteligencja: 2
Siła umysłu: 1
Charyzma 2
Umiejętności do rozdania 100%, ale muszą być przynajmniej dwie umiejętności. Wybór dowolny te tutaj to tylko przykład
Pilotarz - 20%
Mechanika pojazdów - 80%
Broń oprucz punktów ze statystyk do rozdania dodatkowe 50
Pistolety
Celność: 55
Szybkość: 5
Mechanika: 5
Pistoplety maszynowe
Celność: 5
Szybkość: 5
Mechanika: 5
Strzelby
Celność: 5
Szybkość: 5
Mechanika: 5
Karabiny snajperskie
Celność: 5
Szybkość: 5
Mechanika: 5
Karabiny maszynowe
Celność: 5
Szybkość: 5
Mechanika: 5
Karabiny szturmowe
Celność: 5
Szybkość: 5
Mechanika: 5
Broń ciężka
Celność: 5
Szybkość: 5
Mechanika: 5
Granaty
Celność: 5
Szybkość: 5
Mechanika: 5
Noże/Sztylety
Siła: 5
Szybkość: 5
Technika: 5
Szabe/Rapiery/Sejmitary
Siła: 5
Szybkość: 5
Technika: 5
Miecze
Siła: 5
Szybkość: 5
Technika: 5
Topory/Młoty
Siła: 5
Szybkość: 5
Technika: 5
Kije/Dzidy
Siła: 5
Szybkość: 5
Technika: 5
Ekwipunek
Broń/Bronie: brak
Spodnie: brak
Koszula: brak
Buty: brak
Rękawice: brak
Czapka: brak
Inne: brak
Odporność na oprucz punktów ze statystyk do rozdania dodatkowe 50
Temperature: 10
Trucizne:10
Środki odużające: 60alkochol, leki itp.
PSIonike: 10
****************************************************************
Rasy
Cytat: |
Ludzie (Imperium Ziemskie)
Bonusy rasowe:
+1 siła
+1 wytrzymałość
+1 zwinność
+1 szybkość
Opis:
Ludzi przedstawiać chyba nie musze. Najbardziej wyważona i wszechstronna rasa.
Wygląd:
Wiek: 20-75 lat
Wysokość: 150-210 cm
Waga: 55-110 kg |
Cytat: |
Elektrossi (Republika Elektrosska)
Bonusy rasowe:
+3 Siła Umysłu
+1 Inteligencja
Opis:
Rasa od wieków zajmująca się badaniem własnych umysłów. Są wysocy i chudzi. Mają trzy smukłe palce.
Wygląd:
Wiek: 30-250 lat
Wysokość: 175-255 cm
Waga: 45-80 kg |
Cytat: |
Dregonie (Cesarstwo Dregońskie)
Bonusy rasowe:
+2 siła
+2 wytrzymałość
Opis:
Agrsywna rasa. Są niscy i dobrze umięśnieni ale ich technologia nie jest najwyższych lotów. Nie jest to jednak rasa imbecyli
Wygląd:
Wiek: 40-230 lat
Wysokość: 140-190 cm
Waga: 70-130 kg |
Cytat: |
Altarianie (Związek Altariański)
Bonusy rasowe:
+4 Inteligencja
Opis:
Niezwykle inteligentna rasa. Niscy, chudzi, typowi mózgowce
Wygląd:
Wiek: 30-600 lat
Wysokość: 120-160 cm
Waga: 45-70 kg |
Cytat: |
Torianie (Federacja Toriańska)
Bonusy rasowe:
+2 Charyzma
+1 Zręczność
+1 Szybkość
Opis:
Podobni do ludzi. Właściwie identyczni, mają tylko lekko szpiczaste uszy i są nieco wyższi.
Wygląd:
Wiek: 25-160 lat
Wysokość: 165-220 cm
Waga: 55-120 kg |
Statystyki:
-siła-siła fizyczna bochatera; jeżeli +1 siły to +50 HP i +80 udźwig i +5 do siły każdej broni
-wytrzymałość-ogólna wytrzymałość fizyczna bochatera; jeżeli +1 wytrzymałości to +100 HP i +5 wytrzymałości do wszystkich odporności, oprucz odporności PSI
-szybkość-szybkość pouszania się bochatera; jeżeli +1 szybkości to +5 km/h i +5 do szybkości każdej broni
-zwinność-umiejętności manualne bohatera; jeżeli +1 zwinności to +5 do mechaniki lub techniki i celności każdej broni
-inteligencja-wiedza posiadana przez bohatera; jeżeli +1 inteligencji to +50 PSI i +5 do mechaniki każdej broni
-siła umysłu-siła umysłu bochatera, w tym jego wytrzymałość psychiczna; jeżeli +1 siły umysłu to +10% do obrażeń każdej techniki PSI i +10 do odporności PSI
-charyzma-umiejętność prezentacji bochatera; [i]leprzy kontakt z NPC-tami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zdeblo
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: VitoRR - Bytom
|
Wysłany: Śro 20:40, 23 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
mysle że to dobry pomysl, i widze ze kolega gral w ET ;] albo jakis maniak historii\broni? ale jest to duzo mniej ciekawe niz sesja nr 1 - moze by ja od poczotku zacząć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NazgulKing
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro 20:47, 23 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Apokalipsa ma pierwszeństo i faktycznie gram w ET
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Merrox
® AdminSite ®
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:14, 23 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Powiem tak. Zaczynaj, moja nie jest jeszcze gotuowa ale za 1-2 tyg bedzie wtedy ja tez zaczne powedz jak nazywa się twoja seja to ci dział stworze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kriss_87
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 7:52, 24 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Nazgul ty na II wojne swiatowa robisz roznego rodzaju rasy. Przeciez tam sie ludzie wybijali.
Napisz po kiego szpaka te rasy dales tylko nie mow zeby bylo kciekawiej???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NazgulKing
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 8:32, 24 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Nie rozumiesz, IIWŚ nie będzie jednak bo nie mam żednych pomysłów:/ dlatego wymyślołem ten własny świat. A nazwa jego brzmi :eeeeeeeeeeeee ma ktoś jakieś pomysły????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Merrox
® AdminSite ®
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:19, 24 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
nazwa.... moze "klątwa (rasy która bedzę stało po stronie ciemności)” zakładam że to bedzę wojna miedzy rasami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NazgulKing
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 16:04, 24 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Klątwa Ludzi nie pasuje może "Klątwa Vollmerów" ?? Wojna będzie faktycznie a co do nazwy to skapniecie się jak wam podam polityke w tym świecie ale to potem bo najpier musze uzupełnić jeszcze kartę (profesje itd.)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NazgulKing
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 16:51, 24 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Profesje:
Szturmowiec:
Typoy żołnież. Nic specjalnego jakby ktoś chciał dokładniejszy opis to niech owie bo jakoś nie mam pomysłów.
Bonus od Profesji:
+10 do celności Karabinów szturmowych
Operator broni ciężkiej:
Jak sama nazwa wskazuje posługuje się bronią ciężką oraz bronią zamątowaną w pojazdach.
Bonus od Profesji:
+50 HP
Szpieg:
Wywiadowca. Jego zadaniem jest przede wszystkim zbieranie informacji. Raczej mało lubiana profesja. Nikt go nie lubi, ale każdy chc mieć w swojej drużynie
Bonus od Profesji:
+30% do otwierania zamków
Telepata:
Ktoś kto się posługuje PSIoniką. Bez kogoś takiego drużuna będzie raczej słaba. Techniki prosze przesyłać wraz z Kartą, w taki sposób
1.Technika1
2.Technika2
3.Technika3
4.Technika4
5.Technika5
Od góry piszcie te które chcecie najbardziej. Ja potem z tych 5 wybiore 2 i wam wpisze do karty.
Bonus od Profesji:
+30 do PSI
Mechanik:
Reperuje broń i pojazdy. Drużyna może sobie poradzić i bez niego ale będzie to kosztowało o naprawy w warsztatach. Swoją drogą że częśi i narzędzia też kosztują.
Bonus od Profesji:
+5 do mechaniki każdej profesji
Medyk:
Niezastąpiony po ciężkich starciach.
Bonus od Profesji:
+30% do Leczenia
Pilot:
Pilotuje wszystki możliwe pojazdy . No nazwa mówi sama za sobie.
Bonus od Profesji:
+30% do Pilotażu
Saper:
Spec od wszelkich materiałów wybuchowych i granatów.
Bonus od Profesji:
+10% do materiałów wybuchowych
+5 do celności granatów
Łowca:
Specjalista od wali wręcz i przy pomocy wszelkiej broni białej.
Bonus od Profesji:
+5 do techniki każdej broni białej
mona zacząć wysyłać swoje kart
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Merrox
® AdminSite ®
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:07, 24 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
ale jakas nazwa musi byc bo jak mam nazwać dział.
zrobie tak. stworze dział Klątwa Vollmerów, a potem najwyżej się zmieni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
asd
ModeRator
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Czw 19:08, 24 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
przydała by się profesja snajper
SNAJPER
Bonus do profesji :
+20 do celnosci
-10 do szybkosci strzałów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NazgulKing
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 19:21, 24 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
ok Snajper:
+15 do celności wszystkich broni
-5 do szybkości wszystkich broni z wyjątkiem broni białej, ela naelże dodać tyle pkt. żeby nigdzie nie było na minusie.
Przypominam że jeżeli jedna z rzeczy (szykość, celnośći mechanika dla broni strzeleckiej siła i technika dla broni białej jes na poziomie 0 to wogule nie potraficie z niej kożystać.)
PS: Nazwa jest dobra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Leonidar
ModeRator
Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice :)
|
Wysłany: Czw 21:36, 24 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Eh, nie wiem, czy to mnie wciagnie, bo:
-troche nie dopracowane (za malo opisow, profesji itd)
-mnie urzekly gry magio-sredniowieczne, bo tam WSZYSTKO jest mozliwe, nie ma ograniczen co do potworow, najwiecej broni, magia
-musze popracowac nad nauka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NazgulKing
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 8:07, 25 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
No co do profesji to też mi się wydaje że jakoś ich tak mało............. ale nie martw się dopracuje je a co do opisów to jest już conieco o Rasach i będzie znacznie więcej potwory też mogą być wiare rużne flora i fauna rużnych planet jet rużna co do magii to mamy tutaj PSI a to jest nieco podobne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
asd
ModeRator
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pią 16:20, 25 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
KARTA POSTACI :
imie : KARL Sten
nazwisko : niepamiętam amniezja
Rasa : Ludzie (Imperium Ziemskie)
profesja : snajper
Wiek: 29 lat
Waga: 79 kg
Wzrost: 176 cm
Kolor oczu : Zielone niebieskie
Włosy : zrebrno siwe ( od urodzenia )
Opis : uczyłem sie w młodosci hyba karate ale nie pamiętam ale kiedy zaczołem sie uczyc powturnie szło mi bardzo dobrze stałem się jednych z mistrzów karate
Opis Charakteru :
1)daje mu kilka kredytów
2)ostrzegam ich ze jak nie przestaną się tak zachowywac to dam im lekcje
3)jesli powie mi zebym się wynosił i ratował skure to dam noge jesli nie staram się ją rozbroic . jesli jestesmy na statku rozbroic prubuje nie mam nic do stracenia
4) zatrzymuje się pytam się oco im chodzi i czy mnie puszczą jak tak to odjezedzam jak nie prubuje sie dogadac
Statystyki :
siła :2
Wytrzymałość :2
Szybkość : 1
Zwinność :
Inteligencja :
Siła umysłu :
Charyzma :
Celnosc :
Umiejętności :
kamuflaz - 30 %
zdolnosc ogromnego wysiłku fizycznego 70 %
Ekwipunek :
Broń: wyborowy karabin strzelecki
Kombinezon: standardowy kombinezon agenta ( wzmacniany odporny na 10 % zadawanych obrazen przez bron białą i 5% przez palna )
Spodnie: zwyczajne ciemno szare
Koszula: z lekiego rosciągliwego twozywa kolor szary
Buty: wodoodporne przystosowane do poruszania się w trudnum terenie
Rękawice: ze skury
Czapka: czarna wzmacnina (chroni przed ciosami z broni białej )
Inne: noktowizor , lornetka , nóż ze specjalnego wytrzymałego surowca ukryty w ramieniu chirurgicznie wysuwa się gdy rozluznie bardzo renke
Odporności :
Na temperature: 5
Na trucizne: 5
Na środki odużające: 15
Na PSIonike: 5
Na zmęczenie: 20
Specjalne :
mistrz karate
Bronie :
Karabiny snajperskie
Celność: 35
Szybkość: 10
Mechanika: 10
Pistolety
Celność: 15
Szybkość: 35
Mechanika: 10
Noże/Sztylety
Siła: 25
Szybkość: 20
Technika: 5
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez asd dnia Czw 20:14, 05 Sty 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|