Forum ® Sojusz Astral Republic ®
...:::To Co Nas Łączy To Chęc Podbicia Całej Galaktyki:::...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Karty postaci
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ® Sojusz Astral Republic ® Strona Główna -> Klątwa Vollmerów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Merrox
® AdminSite ®
® AdminSite ®



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:29, 02 Sty 2006    Temat postu:

Sprawdzam.

EDIT

Rzeczywiście spuźnia się o godzine. Pisze tego posta o 11.29 PM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NazgulKing




Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 22:12, 02 Sty 2006    Temat postu:

Oki już chyba możecie wysyłać karty Very Happy z tąd bieżcie wszystkie potrzebne żeczy: http://www.klatwavollmerowrpg.fora.pl/index.php ale oczywiscie sama gra vedzie na tym forum Razz

Wasza drużyna potrzbuje kogoś do pilotarzu i kogoś do nawigacji Very Happy

PS: jak nazaie szefem jest ASD bo tylko on sie zgłosił na to stanowisko Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sirmisiek




Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Czw 16:37, 05 Sty 2006    Temat postu:

KARTA POSTACI
Ogólne:
Imię: Aragorn Wink
Nazwisko: Elendil Smile
Rasa: Ludzie
Profesja: Szturmowiec
HP: 500
PSI: 150
Udźwig: 260

WYGLĄD
Wiek: 30 lat
Wzrost: 180 cm
Waga: 85 kg
Kolor oczu: Niebieskie
Włosy: Ciemny brąz
Opis: zwykły ludź Smile Krótkie brązowe włosy, niebieskie oczy, średniego wzrostu, o średniej wadze Smile Ubrany w strój Imperium ziemskiego

Statystyki
Siła: 2
Wytrzymałość: 2
Szybkość: 1
Zwinność: 1
Inteligencja: 1
Siła umysłu: 1
Charyzma: 1

UMIEJĘTNOŚCI
Bieganie po ścianach: 20%
Szybkie przeładowanie broni: 30%
Omijanie kuli: 40%
Wysokie skoki: 10%

BROŃ

Karabiny szturmowe:
Celność: 20%
Szybkość: 15%
Mechanika: 10%

Miecze
Celność: 10%
Szybkość: 10%
Mechanika: 10%

Reszte dokończe ale muszę iść Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sirmisiek




Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Czw 16:38, 05 Sty 2006    Temat postu:

u mnie teraz się spieszy jest 15.38 a tam chyba 16.39

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NazgulKing




Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 19:33, 05 Sty 2006    Temat postu:

sirmisiek, masz nie tą kartę -_-' do uzupełnienia jest to (jest to zapożyczone ze shematu na forum kturego adres już podałem!):
Uzupełniacie tylko tekst napisany kursywą. Tekst pomarańczowy jest pomocniczy i możecie go usunąć.

Ogólne Informacje
Imię: imię
Nazwisko: nazwisko
Rasa: rasa po dokładniejsze informacje patrz forum rasy
Profesja: profesja po dokładniejsze informacje patrz forum profesje
Ilpść pozostałych pkt. doświadczenia: 0
Wiek: wiek, zgodny z rasą
Waga: waga, zgodna z rasą
Wzrost: wzrost, zgodny z rasą
Kolor oczu: kolor oczu
Włosy: wygląd (kolor, fryzura) włosów
Opis wyglądu: opis wyglądu
Opis Charakteru: tutaj napiszcie co wasza postać by zrobiła gdyby znalazła się w następujących sytuacjach:
1. Podchodzi do ciebie żebrak jednak nie wyglądający na pijaka i prosi o pare kredytów, co robisz?
2. W wąskiej uliczce atakuje cie 2 młodych chuliganów, co robisz?
3. Twój kolega jest przywiązany do bomby, masz możliwość ucieczki z pola rażnia ale tylko jak zaczniesz uciekać natychmiast, co robisz?
4. Jadąc przez opuszczone miasto nagle widzisz blokade i pare osóbdających wyraźnie do zrozumienia żebyś zatrzymał się, masz miejsce na ominięcie blokady po chodniku ale tam są przechodnie.


Statystyki masz do rozdania 5 pkt. NIE DODAWAJ EWENTUALNYCH BONUSÓW Z RASY I PROFESJI! Ja to zrobie.
Siła: x
Wytrzymałość: x
Szybkość: x
Zwinność: x
Inteligenncja: x
Siła umsłu: x
Charyzma: x

bonusy jakie dają odpowiednie statystyki:
-siła-siła fizyczna bochatera; jeżeli +1 siły to +50 HP i +80 udźwig i +5 do siły broni białej.
-wytrzymałość-ogólna wytrzymałość fizyczna bochatera; jeżeli +1 wytrzymałości to +100 HP i +5 wytrzymałości do wszystkich odporności, oprucz odporności PSI.
-szybkość-szybkość pouszania się bochatera; jeżeli +1 szybkości to +5 km/h i +5 do szybkości każdej broni.
-zwinność-umiejętności manualne bohatera; jeżeli +1 zwinności to +5 do mechaniki, techniki i celności każdej broni.
-inteligencja-wiedza posiadana przez bohatera; jeżeli +1 inteligencji to +50 PSI i +5 do mechaniki każdej broni.
-siła umysłu-siła umysłu bochatera, w tym jego wytrzymałość psychiczna; jeżeli +1 siły umysłu to +10 pkt do potencjału PSI i +10 do odporności PSI.
-charyzma-umiejętność prezentacji bochatera;leprzy kontakt z NPC-tami.


Umiejętności Masz do rozdania 100 % ale początkowy (na początku gry) procent każdej umiejętności to 70 %, więc muszą być conajmniej dwie umiejętności. NIE DODAWAJ EWENTUALNYCH BONUSÓW Z RASY I PROFESJI! Ja to zrobie.
umiejętność: x%
umiejętność2: x%

Ekwipunek Tutaj wpisz ekwipunek swojej postaci. Pamiętaj, żeby nie ładować na niej samych najleprzych broni. Daj jej tyle ile powinna mieć zważywszy na to kim jest (zawsze moge poprawić jeżeli ekwipunek będzie z dobry).
Broń: coś tam
Kombinezon: coś tam
Spodnie: coś tam
Koszula: coś tam
Buty: coś tam
Rękawice: coś tam
Czapka: coś tam
Inne: coś tam

Odporności Dodaj 50 pkt do odpowiednich odporności. NIE DODAWAJ EWENTUALNYCH BONUSÓW Z RASY I PROFESJI I STATYSTYK! Ja to zrobie.
Na temperature: x
Na trucizne: x
Na środki odużające: x
Na PSIonike: x
Na zmęczenie: x

Specjalne
Jedna, podstawowa umiejętność specjalna twojej postaci zgodna z profesją.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NazgulKing




Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 13:55, 07 Sty 2006    Temat postu:

Spowodu jak narazie braku uzbrojenia nie piszcie go w kartach, uzupełnicie tę część jak już ekwipunek będzie gotowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Masakrator_pl




Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:40, 08 Sty 2006    Temat postu:

Ogólne Informacje
Imię: Brian
Nazwisko: Solo
Rasa: Człowiek
Profesja: Pilot
Ilpść pozostałych pkt. doświadczenia: 0
Wiek: 27
Waga: 85
Wzrost: 187
Kolor oczu: Szaro-niebieskie
Włosy: Czarne

Opis wyglądu: Przystojny człowiek o opanowanych rysach twarzy. Sądząc po sposobie poruszania się, jest to osoba pewna siebie i odważna.

Opis Charakteru:
1. Podchodzi do ciebie żebrak jednak nie wyglądający na pijaka i prosi o pare kredytów, co robisz?
Jeżeli mam przy sobie trochę kredytów i nie głoduję, to dam mu 5-10 kredytów.
2. W wąskiej uliczce atakuje cie 2 młodych chuliganów, co robisz?
Najpierw gadam cokolwiek, aby przedłużyć i stępić ich czujność, a potem rzucam się na nich.
3. Twój kolega jest przywiązany do bomby, masz możliwość ucieczki z pola rażenia ale tylko jak zaczniesz uciekać natychmiast, co robisz?
Odcinam go od niej, a potem chodu! możesz oczywiście tak zrobić ale jest ryzyko że nie zdążysz uciec, tak dla informacji innych graczy
4. Jadąc przez opuszczone miasto nagle widzisz blokade i pare osób dających wyraźnie do zrozumienia żebyś zatrzymał się, masz miejsce na ominięcie blokady po chodniku ale tam są przechodnie.
Zatrzymuję się. Jeśli coś potoczy się nie po mojej myśli zaraz zrobię coś nieprzewidzianego i walczę albo uciekam(zależy od liczebności przeciwnika i jego intencji)

Statystyki
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Szybkość: 2
Zwinność: 2
Inteligenncja: 1
Siła umsłu: 0
Charyzma: 0

HP: 350
PSI: 150
Udźwig: 180
Szybkość pruszania się: 15 km/h

Umiejętności
Skradanie się: 30%
Otwieranie zamków: 40%
Pilotowanie statków kosmicznych: 40%

Ekwipunek
Broń: pistolet plazmowy TECH 3, nóż, 2x granat dymny, karabin plazmowy K-TECH 1
Kombinezon: czarna, rozpinana koszulo-bluza z kieszeniami i beżowymi elementami
Spodnie: czarne
Koszula: biały T-shirt
Buty: wygodne, czarne z wysoką cholewką
Rękawice: ze skóry dewbacka
Czapka: czapka mechanika
Inne: czarny pas ze srebrną sprzączką i brązowa kabura, komunikator, scyzoryk wielofunkcyjny, plecak.

Odporności
Na temperature: 20
Na trucizne: 10
Na środki odużające: 20
Na PSIonike: 30
Na zmęczenie: 20

Bronie
Arrow Pistolety
szybkość: 5
mechanika: 10
celność: 5
Arrow Karabiny
szybkość: 5
mechanika: 10
celność: 5
Arrow Broń ciężka
szybkość: 5
mechanika: 10
celność: 5
Arrow Broń biała
szybkość: 5
technika: 5
siła: 5
Arrow Broń snajperska
szybkość: 5
mechanika: 10
celność: 5

Specjalne
Rajdowiec (1)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ® Sojusz Astral Republic ® Strona Główna -> Klątwa Vollmerów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin