Forum ® Sojusz Astral Republic ®
...:::To Co Nas Łączy To Chęc Podbicia Całej Galaktyki:::...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Karty postaci
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ® Sojusz Astral Republic ® Strona Główna -> Apokalipsa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leonidar
ModeRator
ModeRator



Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice :)

PostWysłany: Wto 19:28, 15 Lis 2005    Temat postu:

aha, Sirmisiek, masz 5 pkt statow do przydzielenia Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leonidar
ModeRator
ModeRator



Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice :)

PostWysłany: Wto 19:39, 15 Lis 2005    Temat postu:

Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation WAZNE Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
Zanim zaczniecie przydzielac cokolwiek, przeczytajcie to Exclamation
1 sily=1 Ataku i 100 udzwigu
1 zrecznosci=1 Celnosci
1 refleksu=1 Obrony
1 wytrzymalosci=100 PŻ
1 karmy= 250 Karmy
1 inteligencji= +1% obrazen magicznych
charyzma=lepsze kontakty z NCPami
1 szybkosci=1 Szybkosci
1 witalnosci=1 Obrony

10 Ataku= +1% obrazen broni
1 Obrony= - Ataku przeciwnika
10 Celnosci=podstawowe obrazenia*2, np. 40 Celnosci=obrazenia*5, 100 Celnosci=obrazenia*11
10 Szybkosci=1 tura wiecej w walce

10 wzroku=1 celnosci
10 sluchu=1 celnosci
jezeli Wasz wech+sluch+wzrok/3 > skradania sie przeciwnika, jest zdemaskowany
skradanie sie sluzy do podejscia przeciwnika

cdn


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kabel




Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3 Galaktyka

PostWysłany: Śro 16:37, 16 Lis 2005    Temat postu:

Elfy:

Wzrost: 210 cm
Waga: 75 kg
Wiek: 50 lat
Punkty zmęczenia: 110
Karma: 200
Prędkość: 30 km/h
Statystyki:
siła:2
zręczność: 5
refleks: 1
witalność: 1
inteligencja:1
wytrzymałość:0
karma 0
charyzma: 0
szybkość0
Modyfikatory:
atak: 10
celność: 10
obrona: 1
szybkość : 1
Modyfikatory od:
-kwasu: 0
-trucizny: 1
-prądu: 0
-ognia: 2
-lodu: 0
-światła: 0
-magii: 100
-ran kłutych: 0
-ran ciętych: 0
-ran obuchowych: 0
Rasowa profesja: mag/ chybaże jest opcja 2 profesji to łucznik
Życie: 100
Udźwig: 200


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kabel dnia Śro 19:17, 16 Lis 2005, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leonidar
ModeRator
ModeRator



Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice :)

PostWysłany: Śro 16:43, 16 Lis 2005    Temat postu:

Kabel, przydziel sobie 5 pkt do statystyk, 2 pkt modyfikatorow walki i 15 pkt mod. fizycznych
i dodam, ze narazie masz 9000 karmy, 140 PZ i 250 kg udzwigu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sirmisiek




Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Śro 22:40, 16 Lis 2005    Temat postu:

Elf:

Imię: Celebro
Wzrost: 200 cm
Waga: 70 kg
Wiek: 40 lat
Punkty zmęczenia: 110
Karma: 750
Prędkość: 30 km/h
Statystyki:
siła:1
zręczność: 6
refleks: 5
witalność: 0
inteligencja:1
wytrzymałość:0
karma 0
charyzma: 0
szybkość 1
Modyfikatory:
atak: 5
celność: 5
obrona: 5
szybkość :
Modyfikatory ruchu:
Skradanie się
Wzrok 54
Słuch 15
Węch 5
Modyfikatory od:
-kwasu: 5
-trucizny: 5
-prądu: 0
-ognia: 5
-lodu: 0
-światła: 0
-magii: 100
-ran kłutych: 2
-ran ciętych: 2
-ran obuchowych: 1
Życie: 100
Udźwig: 200


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sirmisiek dnia Czw 8:17, 17 Lis 2005, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kabel




Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3 Galaktyka

PostWysłany: Śro 22:56, 16 Lis 2005    Temat postu:

aha, imie kminek i nie mag tylko łucznik zastanowiłem się...
jest 2 profesja??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sirmisiek




Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Czw 8:20, 17 Lis 2005    Temat postu:

Ja też chce być łucznikiem, kusznik to nie elf Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leonidar
ModeRator
ModeRator



Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice :)

PostWysłany: Czw 10:22, 17 Lis 2005    Temat postu:

tu tez napisze: po uzyskaniu 10 lvl mozna wybrac 2 profesje i co kolejne 10 lvl nastepna profesja

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Leonidar dnia Nie 9:30, 20 Lis 2005, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zdeblo




Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: VitoRR - Bytom

PostWysłany: Czw 20:14, 17 Lis 2005    Temat postu:

Po dokładnym przestudiowaniu tejże instrukcji wybieram:
Balrog mag
Imię: PiRRoman


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leonidar
ModeRator
ModeRator



Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice :)

PostWysłany: Czw 20:33, 17 Lis 2005    Temat postu:

a staty i modyfikatory jak przydzielone?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
asd
ModeRator
ModeRator



Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Czw 21:55, 17 Lis 2005    Temat postu:

imie asd

Enty:

PŻ - 925
karma - 250
siły - 6
zręcznosc - 1
inteligencja -
refleks - 1
wytrzymałosc -2
charyzma -
szybkosc -
karma -
witalnosc -

atak - 16 -- 10 Ataku= +1% obrazen broni
obrona - 6
celnosc - 11
szybkosc - 5

odpornosc na trucizne - 100
kwas - 2
magie - 2
prąd - 2
ogien - 5
lud - 2
rany kłute - 4
rany sieczne - 4
rany odruchowe - 4

wzrok - 7
słuch - 50
węch -
skradanie się -

udzwig 2290 kg


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 22:27, 17 Lis 2005    Temat postu:

To ja Merrox, Sorki wywalił mnie podczas pisania karty, a nie chce mi się tego naprawiadz:]

Karta gracza
Imię: Zunux Enytryl
Rasa: krasnolud
Profesja: wojownik
Udźwig: 250
Punkty Życia: 150
Karma:
Wzrost: 158
Waga: 114,5 kg
Wiek: 84 lat
Kolor oczu: piwne
Włosy: ciemny brąz

Wygląd: Gdyby nie te stare szmaty to bym wyglondoł jak szlachcic. Ale co tam lepiej stare szmaty i krasnoludka broda niż pełno kapsa i pusta głowa hehe. Z oczu tez mi niby dobrze patrzy chociaż gdyby nie ta blizna nad lewym okim pewnie by mi jeszcze lepiej patrzało, ale tym się tyż nie przejmuja byle mam 2 ręce sprawne i nogi yno jak mnie czasym w krzyżu sieknie to choby mi kto z kilofa załadował, wtedy yno załuja ze nie mogą tymu pierunowi oddać.

Prędkość: MG krasnoludy nie mają pradkość??
Broń: Topór zdobiony znakami rodowymi przekazywany z dziada pradziada. Mój nieboszczyk dziadunio usiekał nim niejedna bestyja

Zbroja: yno pancerz skórzany
Tarcza: a naco mi ona przeciż krasnoluda i tak nikt nie trafi
Hełm: miałem ale ktoś mi go ukrot niech no yno tego pieruna dorwia, wtedy posmakuje mego topota. Hełm był piękny podarunek od mej ukochanej. Jak są ją yno spomna od razu mi się robi weselej. Mam nadzieję ze jeszcze hełm odzyskum
Nogawice: ja czasym gatki zdarzało mi się ublyć
Nagolenniki: Z grubej skóry
Kolczuga: własnoręcznie robiona z oczek lekko owalnych skręconych w prawo, dodatkowo wykorzystołech kółka haczykowate dzięki czemu przybrała artystyczny wzorek.
Buty: Podwójnie skórzane z kładką nie przemakalną (brązowe)
Rękawice: Tez skórzane tez bazowe z szponami po zewnętrznej stronie, wszyte na stałem do skóry ( długość 7cm)

Statystyki: (ile mam do podziału)
Wytrzymałość
Karma
Siła
Witalność
Inteligencja
Zręczność
Charyzma
Refleks
Szybkość

Modyfikatory walki:
Atak
Celność
Obrona
Szybkość

Modyfikatory ruchu:
Skradanie się
Wzrok
Słuch
Węch

Talenty: Każdy krasnolud ma 2 talynty. Pić dużo i jeść dużo no, jeszcze ewentualnie spać hehe. Ale tak na prowda krasnoludy umią robić wszystko. Nawet jeździć konno jak muszą choć nigdy nie lubili my górowac nad piechurami. My krasnoludy lubimy stąpać po ziemi. Jesteśmy bardzo wytrzymali. Umiemy przejść wiele mil bez postoju. Praca w kopalni robi swoje hehe. W walce też mało kto nam dorównuje, szczególnie w walce na topory.

Ciymne tunele wyostrzyły mi wzrok i słuch. Widza w cimność bardzo dobrze tak jak inni przy pochodni, co się czysto przydaje szczególnie w jaskiniach.

Ekwipunek: Topór dwuręczny zdobiny na ostrzu i rękojeści. 2 toporki mniejsze do rzucania. Sztylet myśliwski. 10 m krasnoluckiej liny używanej w kopalniach. Żywność na 2 dni, peleryna przeciw deszczu, amulet służący do leczenia lekkich ran (jeśli nie kłuci to się z twoim światem)

Resztę wypisze wkrótce.
Powrót do góry
Leonidar
ModeRator
ModeRator



Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice :)

PostWysłany: Czw 23:06, 17 Lis 2005    Temat postu:

1. Gosciu-zarejestruj sie
2. Gosciu-masz Statystyki:
siła: 5
zręczność: 0
refleks: 0
witalność: 0
inteligencja: 0
wytrzymałość:0
karma 0
charyzma: 0
szybkość0
Modyfikatory:
atak: 10
celność:0
obrona: 0
szybkość : 0
Modyfikatory od:
-kwasu: 0
-trucizny: 0
-prądu: 0
-ognia: 100
-lodu: 0
-światła: 0
-magii: 0
-ran kłutych: 0
-ran ciętych: 0
-ran obuchowych: 0
Życie: 345
Udźwig: 500
Karma: 250

5 pkt statow do przydzielenia, 20 pkt odpornosci, 10 mod. walki i 6 mod. fizycznych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aenyeweddien




Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Schaerrawedd

PostWysłany: Sob 20:10, 19 Lis 2005    Temat postu:

Karta gracza Aenyeweddien

Imię: Kanlerien (ona =P)
Rasa: elf
Profesja: skrytobójca
Poziom doświadczenia:
Punkty doświadczenia:
Udźwig: 200
Punkty Życia: 300
Karma: 200
Wzrost: 190 cm
Waga: 55 kg (75 kg ELFKA??? – chyba żartujesz)
Wiek: 48 lat
Kolor oczu: niebieskie
Włosy: jasny blond, długie do połowy placów splecione w artystyczny kok za pomocą kilku spinek, całość przykryta ciemną chustką.
Wygląd: drobna, niepozorna, uwodzicielska budowa ciała, drobna buźka z wielkimi oczami, lekko spiczaste zakończenie małżowin usznych, mały lecz drożny nosek, wąskie usta, kobiece kształty, delikatne stópki, długie nogi, zadbane dłonie które nie znały ciężkiej pracy ale doskonale znały rękojeść wyszukanych sztyletów, biust przyciągający spojrzenia większości mężczyzn i jędrny i powabny tyłeczek który każdy chciałby mieć lecz nie każdy może (tylko się nie ślińcie ^____^) zwykły strój wędrowny – koszula, spodnie
Prędkość: 30 km/h
Broń: sztylet o wyszukanym kształcie i ozdobnym wzorze na klindze i rękojeści z kości słoniowej
Zbroja: lekki napierśnik damski używany tylko w szczególnych sytuacjach (rzadko)
Tarcza: brak
Hełm: brak
Nogawice: chodzi o te w spodniach??
Nagolenniki: brak
Kolczuga: delikatna, lekka – elficki splot, ukryta pod ubraniem
Buty: szare, skórzane, do kolan
Rękawice: białe z delikatnego materiału

Statystyki:
Wytrzymałość - 2
Karma -
Siła -
Witalność
Inteligencja
Zręczność - 5
Charyzma - 2
Refleks - 1
Szybkość

Modyfikatory walki:
Atak - 3
Celność - 5
Obrona - 3
Szybkość - 5

Modyfikatory ruchu:
Skradanie się - 10
Wzrok - 10
Słuch - 10
Węch - 0

Modyfikatory od:
-kwasu: 0
-trucizny: 0
-prądu: 0
-ognia: 0
-lodu: 0
-światła: 0
-magii: 100
-ran kłutych: 5
-ran ciętych: 10
-ran obuchowych: 5
Talenty: wymarzony szpieg. Uwieść, zdobyć informacje, zabić to maja specjalność, a co za tym idzie włamywanie się, kradzież kieszonkowa, logiczne kojarzenie faktów
Ekwipunek: strój na zmianę, prowiant, nóż myśliwski, wyżej opisany sztylet, ciemna chusta głowę, kilka „czarodziejskich” spinek we włosach, bursztynowe kolczyki, srebrny łańcuszek z medalikiem, flakonik po perfumach z trucizną w środku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leonidar
ModeRator
ModeRator



Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice :)

PostWysłany: Sob 22:57, 19 Lis 2005    Temat postu:

20 pkt odpornosci, 5 pkt statow, 10 mod. walki, 30 mod. fizycznych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ® Sojusz Astral Republic ® Strona Główna -> Apokalipsa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin